neděle 15. dubna 2012

AVON... Oriflame


Ve většině blogů se píše o kosmetice Avon či Oriflame dost s despektem. Pokud se tedy o ní vůbec píše. A většinou to není založené na žádné konkrétní zkušenosti, spíš se dočtu "já nevím proč, ale neláká mě to". Já nejsem až tak moc objektivní, jelikož to tak trošku předávám a prodávám dál, ale myslím, že jsem objektivní dost na to, abych nebyla zaslepená. Mě nákup touhle formou baví. Mám ráda různé časopisy a letáčky, takže mě baví prohlížet i katalogy. A určitě bych ty značky nezavrhovala. Něco mi opravdu vyhovuje a proč to kupovat jinde, když to mám tady levnější nebo s dárečkem. Podle mě se na některých výrobkách nedá nic zkazit a některé mám fakt ráda.

Co si opravdu od nich nekupuji, je pleťová kosmetika. Nemyslím si, že je špatná, protože máma ji normálně používá a zákaznice si ji také berou, ale já dávám přednost kosmetice z lékárny (např. Avéne, Bioderma). Mám dost zvláštní polomastnou trochu suchou pleť občas s akné, takže si na obličej nedám jen tak něco. (Plus nově jsem mnou akceptovatelnou pleťovou kosmetiku doplnila o výrobky Korres, ach to Řecko, takže sem dám po pár použitích recenzi).

Co naopak od Avonu, případně Oriflamu, můžu, je dekorativní kosmetika. Vyhovuje mi snad všechno. Jen korektory na kruhy pod očima hledám pořád někde jinde a stále nenacházím ten dokonalý. I když jeden od MACu se dokonalosti přibližuje.

Mám ráda laky od Avonu, protože má obrovské množství barev, vždy tam najdu tu, co zrovna chci, a s výdrží to není vůbec špatné. Dále se mi dobře lakují.  Můj názor je ten, že se nijak neliší od laků jiných značek (bohužel ani od laků těch drahých značek). A že mám doma laků od různých firem opravdu požehnaně, protože laky na nehty miluju!








Co mi docela vyhovuje dál, jsou řasenky. I když jednu, která byla prostě the best, mi přestali vyrábět. Tak teď hledám už alespoň dva roky adekvátní náhradu. Ale pořád nenacházím. Od řasenky chci, aby se dobře nanášela (moc mi nevyhovují ty umělé štětečky, klasické štětinkaté jsou pro mě lepší), nedrolila a nerozmazávala. Ne všechny to splňují.

Dalším mým oblíbencem jsou tužky na oči. Nejradši mám gelové linky v tužce. Ty jsou úžasné. Krásně se nanášejí, jsou dostatečně syté a vydrží. Doporučit nemůžu naopak klasické gelové linky v kalíšku. Sice jsem jiné nezkusila, ale tyhle avoňácké modré jsou nic moc. Jsou nevýrazné, málo barví a nanáší se špatně. Vyhovují mi i klasické vysouvací linky v tužce, samoořezávací, které jsou krásně třpytivé.

Gelové linky v tužce

Jak vypadají na ruce


Špatné nejsou ani oční stíny. paletky po čtyřech mají krásné barvy, některé by mohly být více pigmentové, ale obecně je mám ráda.

Od Avonu mám hodně i lesků a rtěnek. Těm nemám absolutně co vytknout. jsem totiž dost háklivá na chuť a vůni toho, co mám na puse, a tady mi všechno chutná a po ničem se mi nezvedá žaludek (už se mi to taky párkrát stalo, takže jsem to musela rychle z pusy setřít).

A v podobném duchu bych mohla pokračovat i dál, protože mi vyhovují i pudry, korektory a tvářenky. Make-up běžně nepoužívám, takže ten hodnotit nemůžu, i když nedávno jsem si koupila ve speciální akci novinku make-up, jednou už ho zkusila a nebyl špatný.

Na čem se nedá nic zkazit, jsou sprchové gely a tělová mléka. Takže ty používám také z Avonu nebo z Oriflamu a nemám jim co vytknout. Nejsou špatné ani vlasové výrobky, i když ty kombinuji hodně s jinými značkami. Voňavky na běžné nošení také nejsou špatné. Mám jednu oblíbenou, kterou si kupuji, a další jsem dostala zadarmo nebo za směšnou cenu v různých akcích, tak je používám na běžné vonění, pokud si nechci plýtvat ty opravdu luxusní.

Ještě bych pár řádek mohla pokračovat, ale už vás tím nechci nudit. Časem bude určitě recenze na některé výrobky a srovnání s jinými, protože samozřejmě kupuji i jiné značky, než tyto dvě.

2 komentáře:

  1. Hezky jsi to vystihla, na přímý katalogový prodej se dnes kouká poněkud zpatra :( škoda, přitom jde o kvalitní výrobky, rozhodně kvalitnější než v některých drogeriích. Někdy recenzenti nebo bloggeři apriori odsuzují aniž by vyzkoušeli, prostě napíšou: "špatná kosmetika" a tímto způsobem zaškatulkují něco, o čem neví příliš mnoho. Oriflame je přírodní kosmetika, která má navíc novou ekořadu se 4mi certifikáty, to nemají ani věhlasnější přírodní značky (www.oriflame.cz/ecobeauty). Avon má jistě také spoustu super věcí, ty laky vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se hlásím k těm, které Avon a Oriflame dvakrát nemusí, ale z jiného důvodu - mlžení kolem testů na zvířatech.
    Oriflame sice vyhlašuje, že oni nic, nicméně nemají jak to doložit. Králíka v trojúhelníku si na obal mohl svého času plesknout kdokoliv. U ECO řady se ohání certifikátem Vegan, ale tam nikdo testování nekontroluje. (Ono je sice krásné se ohánět čtyřmi certifikáty, ale pokud jsou většina z nich jen nálepky za prachy, pozbývá to smyslu...)
    U Avonu jsem to taky četla několikrát, ale ti pro jistotu nemají vůbec žádnou certifikaci.

    Ať si některé firmy v poklidu testují (pokud to budu vědět, nenakoupím u nich), ale ať nedělají z lidí idioty. Trávit půl dne googlením kde je vlastně pravda..?

    OdpovědětVymazat