úterý 10. dubna 2012

Co je nového?

Z dnešní krátké návštěvy H&M a Rossmannu, zatímco jsem čekala na svojí drahou polovičku, než se vypraví z práce, jsem si odnesla dva poznatky:

  1. V H&M mají konečně ten klasický hair cuff - kroužek na zacvakávání s gumičkou. Protože miluju zlatou barvu, tak jsem se na něj moc těšila a proto jsem si zatím pořídila takový ten poloviční, taky z háemka. Tehle mají prý i ve stříbrné, ale uprostřed Václaváku ho už neměli, tak to zkusím jinde, ten bych také chtěla. Stříbrnou mám totiž ráda též :-D. Ale jelikož mám špatnou zkušenost s gumičkama spojenýma kovovým plíškem, tak culík nejdřív připevním obyčejnou slabou gumičkou a na ni teprve připevním gumičku haf cuffu. Ty s tím kovem se totiž rády vytrhávají.


  1. V Rossmannu mají 25 % slevu na dekorativní kosmetiku L`Oreál, takže jsem si odtamtud odnesla další stíny. Už dlouho jsem totiž pokukovala po tmavě modrých Color infaillible - 006 All night blue. 



Ještě bych vám chtěla doporučit Dny evropského filmu, které probíhají v kině Světozor a Lucerna. Vstupenka stojí 90,-. Všechny info najdete na www.eurofilmfest.cz. V programu najdete filmy z celé Evropy v původním znění z titulky, takže pokud máte rádi nějaký jazyk, nebo nějakou zemi, doporučuji. Já vyrazím na řeckou komedii.

Žádné komentáře:

Okomentovat