pátek 8. června 2012

Inglot a mišmaš


Kdybych nesledovala žádný blog, ušetřila bych spoustu peněz a byla také spokojená, ale sleduji jich docela dost, takže se různě (a ráda) nechávám inspirovat. Naposledy mě zaujala značka Inglot, která nedávno otevřela svou pobočku v nákupním centru Chodov. Najdete tu tzv. freedom systém, což znamená, že si složíte libovolnou paletku. Můžete si zkombinovat různé stíny, tvářenky, pudry, lesky a mnoho dalšího. Pro mě je Chodov strašně z ruky, ale dnes jsem měla odpoledne čas a navíc se Inglot zapojil do akce Chodov fashion week a k nákupu nad 500,- dostanete v Inglotu dárek – lesk na rty v kalíšku. Tak proč toho nevyužít, když bych si stejně něco koupila.

Nejdříve mě obchod i výběr trochu zklamal. Podle fotek i ohlasů jsem to tak nějak čekala větší a hlavně mnohem víc stínů. Ale nakonec jsem měla stejně problém vybrat si tři barvy! Ty, které vyhrály, nemají být tón v tónu. Řekla jsem si, že si radši vyberu barvy, které se mi líbí, a budu je používat samostatně, vlastně jako mono stíny. Případně je zkombinuji s barvami, které už doma mám. Slečny prodavačky byly moc milé, i když jsem nad stíny strávila asi půl hodiny a pořád nevěděla, jakou barvu si vybrat. Nakonec jsem si koupila tři barvy – jedna je taková teplá světlá oranžová, druhá světle zelenomodrá a třetí trávově zelená. Už se moc těším, až je použiji.

Dozvěděla jsem se ještě, že jim během týdne, čtrnácti dnů přijdou nové odstíny a měly by tam být i hodně barevné, neonové! Takže už to vidím, že za 14 dní jedu na Chodov znovu :-D. Neonové stíny musím alespoň zkusit, když už nebudu mít odvahu je běžně nosit.

Do krásné růžové taštičky jsem tedy dostala zvlášť prázdnou paletku a v dalších krabičkách jednotlivé stíny. Pokud budete chtít, tak vám to slečna složí už v krámě, já si to chtěla zkompletovat sama. Stíny drží v paletce pomocí magnetu. Cena stínů je 150,-, cena paletky na tři stíny je 110,-. Myslím, že můžete mít stíny i samostatně, mimo krabičku. Není to sice tak pohodlné, ale ušetříte. Pokud mě zaujme nějaký ten neonový stín, tak si už asi krabičku kupovat nebudu... Ještě mě napadla varianta, že si koupíte paletku na víc stínů, než co si zrovna kupujete, a budete ji jen doplňovat. Asi bych to dneska tak udělala, ale napadlo mě to až v metru :-D.

Stíny jsou hodně pigmentované a jak drží, uvidím, ale vzhledem k tomu, že mě se nespíjejí skoro žádné stíny (nepoužívám primer), takže budou určitě dobré.






Další akcí, kterou jsem využila (ty firmy to mají tak vymakané!), byla sleva v Sephoře 30% na laky na nehty. Koupila jsem si žvýkačkově růžový Essie a mám z něj radost. I s krycím lakem drží perfektně.

Lak Essie č. 688 LOVIE DOVIE


Poslední akcí, ze které jsem byla nadšená, byly obrovské slevy barevných doplňků v H&M. Spousta různých kravinek, které se mi líbily už dříve, ale nechtěla jsem za ně dávat ty peníze, mi zlevnili na 70 Kč a 30 Kč. No nekupte to!!!. Takže kromě těch dvou umělohmotných náramků v řůžové a žluté barvě se zlatým, které stály 70 Kč, té neonové kytky, která byla za 20 Kč, a toho barevného náramku proplétaného multicolore provázky, který se mi tak líbil, že jsem za něj obětovala 249 Kč (jasně, že teď je zlevněný o stovku na 150 Kč), stálo všechno 30 Kč. 


Já prostě ty neonové barvy žeru!!!

Krásný vesele-barevný víkend. A v sobotu je Muzejní noc! Ale my asi nevyrazíme. Absolvovali jsme to jednou a bylo to sice hezký, ale ta nejzajímavější místa byla logicky i nejvíce žádaná návštěvníky, takže jsme se někam ani nedostali a nebo stáli frontu!

4 komentáře:

  1. Tak taky je proto na trhu tolik značek, protože každému sedne jiná :).
    Já třeba chubby stick používám denně a nedám na něj dopustit, kdybych mohla pořídím si všechny odstíny :). Je tedy pravda, že rtěnky neslízávám, takže nemohu posoudit jak chutná :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já je taky prvoplánově neslízávám. Já u všeho, co si nanesu na pusu, hned vnímám (i podle vůně) chuť toho lesku nebo rtěnky. Takže některé rtěnky fakt nemůžu. Ale teď mi došlo, že od Clinique mám mini řasenku a ta je třeba super!

      Vymazat