pondělí 11. června 2012

Srovnání krycích laků Essence


Sešly se mi doma tři krycí laky (z toho dva rychleschnoucí) od Essence. Nebyla to náhoda – Better then gel nail top sealer jsem s koupila na základě pozitivních ohlasů, Gel-look top coat jsem chtěla zkusit (vypadalo zajímavě, že moje přírodní nehty budou vypadat jako umělé :-D) a poslední – Quick dry top coat – jsem si tak nějak koupila, protože byl díky slevě v DM o 20% levnější a říkala jsem si, že když je dobrý ten černý, tak bude určitě dobrý i tento.

Tak a teď něco o nich:


1)      studio nail, better then gel nail top sealer

Tenhle lak je bezkonkurenčně NEJLEPŠÍ krycí lak, jaký jsem kdy měla, zkusila, viděla. Je prostě BOMBA! Schne neskutečně rychle. Troufám si říct, že mi změnil můj lakovací život :-D.
To znamená, že s ním vypadá mé lakování nehtů následovně: na nehty dám podkladový lak (stejně je mám ale žluté), pak nanesu dvě vrstvy barevného laku, počkám necelých pět minut a nanesu better then gel nail top sealer. A během dalších pěti minut můžu jít dělat cokoli (samozřejmě si do nehtů nesmím dloubat, tak skvělý není hned po nalakování asi žádný lak). Musím být sice opatrnější, ale bez tohoto laku jsem nemohla dělat nic skoro hodinu a pak jsem stejně měla vzorek polštáře nebo vlasů na nehtech. Většinou si totiž nehty lakuji večer. Žádná negativa nemá (možná jen detail týkající se černé lahvičky, protože není vidět kolik ho ještě máte). Odlakovat jde kupodivu naprosto bez problému. A barva na nehtech vydrží snad týden! Jen nevím, co budu dělat, jestli mi ho přestanou vyrábět nebo dodávat do Čech. (Například v Řecku ho už prý v krámech nemají).

2)      Quick dry top coat

Tento rychleschnoucí lak je také od Essence. Předpokládala jsem tedy, že bude stejně dobrý jako better then gel nail a není. Nedají se vůbec srovnávat. Nemyslím si, že by schnul nějak extra rychle. Schne asi stejně jako jakýkoli rychleschnoucí lak na nehty. Žádný zázrak, znovu bych si ho už nekoupila

3)      Gel-look top coat

Tenhle lak nemá ambice rychleschnoucího laku, má jen vytvořit vzhled gelových nehtů... Otázka je, jak vypadají gelové nehty a co má tedy tento lak vytvořit... Nepozoruji výrazný rozdíl oproti nalakování „obyčejným“ lakem. Takže jako obyčejný krycí lak proč ne, ale žádný zázrak to není.



Ceny všech laků se pohybují kolem 60 Kč. Ale to asi víte, protože dnes snad už není nikdo, kdo by neznal Essence!


1 komentář:

  1. Therezko, tahle recenze je přesně podle mýho gusta. Vychutnala jsem si jí a pro nějaký ten láček si do drogérky určitě skočím ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat