sobota 23. června 2012

A zase ten neon a zase sukně!

Letos se nechci nechat příliš zlákat slevami, protože vlastně skoro všechno mám, ale stejně zcela neodolám. A tak se stalo, že jsem si v poslední době donesla z obchodů opět nějaké nové věci. Miluji sukně, takže jsem svou sbírku rozšířila o další dvě. Jedna je z výprodejů v Reserved a za 149,- jsem ji tam prostě nechat nemohla! Je úžasně veselá a letní a když jsem si ji oblékla se žlutým tílkem, žlutýma žabkama a oranžovou kabelkou, tak jsem byla fakt hodně pozitivní :-D.


Sukně  Reserved


Druhá, sytě růžová, je od vietnamské návrhářky La Femme MiMi a zamilovala jsem se do ní už na fotce na facebooku. Ve skutečnosti mi potom perfektně sedla, je hrozně příjemná, z hedvábí a co hlavně - stála 300,-! Trošku nepříjemné je to, že se hedvábí strašně rádo zatrhává, takže jsem zjistila, že ji mám po prvním dnu nošení trochu zezadu zatrženou. Naštěstí jsem to opravila tak, že to není téměř vidět.


Sukně La Femme MiMi




Další úlovky mám z Tezenisu. Už dřív jsem v rámci své obliby neonových barev koukala po svítivě barevných tílkách a tričku s neonovými stříkanci. Nechtělo se mi za ně ale dávat plnou cenu, takže jsem situaci vyhodnotila tak, že ani jedno není tak úžasné, abych to potřebovala. Teď oba kusy ale měli za poloviční cenu a to jsem už byla ochotná do toho investovat. Odnesla jsem si tedy neonově žlutý nátělník, který je trochu průhledný a snesla bych menší (měli už ale jen L), proto ho budu nosit přes bílý nátělník. Tričko je trochu pod pás, takže relativně kratší a je schválně hodně volné.


Nátělník stál po slevě 139,- a tričko 169,-.


Obojí Tezenis






Ještě jsem koukala v Promodu po tmavě meruňové, trochu neonové, sukni, ale nakonec jsem si ji nevzala, i když mi docela seděla.


Slevy ale "bohužel" teprve začínají, ta jsem zvědavá, kterým kouskům oblečení ještě neodolám (trochu se bojím slev ZAŘE, kde mají vždy super věci...).

4 komentáře:

  1. to neonové tílko a vzorovaná sukně jsou užasnýýý! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tílko měli ještě v neonově zelené a růžové! To zelené bylo taky super. A ta sukně byla láska na první pohled navíc kvěle sedí.

      Vymazat
  2. Ta první sukně je boží! Já už hledám tu pravou sukýnku několik lét a pořád se tak nějak nemůžu trefit buď barevně nebo střihově. Ale tahle vypadá dobře:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to já mám spíš problém sehnat kalhoty. Nejvíc mi sednou v Zaře a v Mangu. Se sukní problém nemám a nikdy jsem neměla. což je štěstí, protože mám sukně strašně ráda! Ale je fakt, že preferuju ty na gugmu v pase. Mám pocit, že mi tak nelezou nahoru.

      Vymazat