neděle 8. července 2012

Kosmetika Korres (part I) – tělová kosmetika


O kosmetice Korres jste už asi někdy slyšeli. Čas od času se objeví v nějakém módním časopise. U nás ji můžete koupit buď ve značkové prodejně Korres v pasáži Myslbek v Praze na Příkopech, nebo v jednotlivých pobočkách firmy Profimed (tam mají ale jen omezené množství této kosmetiky) a nebo na internetových stránkách www.profimed.cz. Korres má vlastní internetové stránky www.korres.cz, ale tady najdete jen informace o výrobcích, eshop tu nefunguje, takže tu nejsou ani ceny jednotlivých výrobků. Pokud bych měla Korres srovnat s jinou kosmetikou, přirovnala bych ho asi k L`Occitane.

Korres má i věrnostní program, na který mám ale všelijaký názor. Nemyslím si, že je pro nás běžnější zákazníky nějak super. Ale pokud u nich častěji něco kupujete, tak je to určitě lepší než drátem do oka... Spočívá to tedy v tom, že za nákup výrobku nad 200,- dostanete samolepku a za nasbírání určitého počtu samolepek dostanete výrobek/výrobky zdarma. Teď zrovna kartičku nemám, takže si nejsem jistá, jestli si to pamatuji dobře, ale za 6 samolepek je sprchový gel, za 10 samolepek je šampon a kondicionér a za 13 samolepek je tělové máslo a sprchový gel (vše dle vlastního výběru). Kartička platí šest měsíců. Což je docela blbý, protože se mi na ten sprchový gel s tělovým máslem za půl roku ještě dosáhnou nepodařilo. Většinou skončím u šamponu a kondicionéru. Tenhle systém je nově a myslím, že oproti tomu předchozímu je pro nás zákazníky dost nevýhodný – dříve byla samolepka za každý výrobek, neplatilo to jen na nějaké levnější uvedené vzadu na kartičce. Docela mě tou změnou naštvali, protože se díky tomu nedostane samolepka například za jelení loje (které miluji), protože stojí 190,-!, laky na nehty stojí zase 199,-! (ohledně těch laků jsem posílala dotaz přímo do Profimedu a napsali mi, že samolepka je za nákup dvou laků na nehty, protože když vytvářeli ten program, tak ještě nevěděli, že laky budou stát 199,-).

Korres je řecká kosmetika, což je také hlavně důvod, proč ve mně vůbec vzbudila důvěru a proč jsem za ni ochotná dát ty peníze. Vznikla v homeopatické lékárně v Athénách, kde je dodnes ta původní Korres lékárna. V jejím sortimentu najdete pleťovou, tělovou a dekorativní kosmetiku, barvy na vlasy, toaletní vody, pasty na zuby a různé bylinkové potravinové výrobky.

Původní lékárna Korres v Athénách


Článek o Korresu rozdělím do více částí, protože mám od této značky výrobků opravdu dost, a začala bych tělovou kosmetikou.



1.     Korres Sun Care, Cooling Gel Yoghurt - Chladivý gel po opalování
         150 ml, 535 Kč
Chladivý gelový krém po opalování s pravým řeckým jogurtem byl první výrobek, který jsem si koupila. Má praktické dávkování s pumpičkou. Mně voní trochu zvláštně (asi to bude tím jogurtem), ale je super! Po opalování nepoužívám nic jiného. Skutečně strašně příjemně chladí a díky gelové konzistenci není hutný, ale zároveň hydratuje a pleť opravdu zklidní. Mně to balení vydrží i tři sezony, ale je pravda, že jím zbytečně neplýtvám a šetřím si ho. Pokud jste ochotní vložit do toho trochu více korun, tak doporučuji!

Chladivý gel po opalování

2.     Lime and sage showergel – Citrus a šalvěj Sprchový gel pro mastnou pleť se sklony k nedokonalostem, 250ml, 265 Kč
Co se týče účinnosti tohoto gelu, tak nepozoruji výrazné změny. Měla jsem pupínky na zádech i na dekoltu, nějakou dobu jsem s tím teď problém neměla a letos mi zase nějaké akné vyrazilo. Nemyslím si, že by ho tento sprchový gel nějak výrazně ovlivnil a odstranil. Za ty peníze je to asi zbytečné. Voní tak něco mezi teatree a citrusama. Pokud byste ho chtěli vyzkoušet, tak proč ne, třeba by vám na akné pomohl!

3.     Korres Showergel Vanilla Plum - Sprchový gel s vanilkou a švestkou
            250 ml, 265 Kč
Tento sprchový gel jsem dostala naposledy jako dárek ve věrnostním programu a voní nádherně. Jinak je to prostě sprchový gel... Mám trochu problém je recenzovat, protože jsem se zatím nesetkala s žádným sprcháčem, který by mi nevyhovoval. Proto si i myslím, že není nutné za ně vyhazovat velké peníze. Důležitá je vůně, jinak si myslím, že myjí všechny stejně. Některé by jedině mohly vysušovat, proto třeba v zimě, když mám sušší kůži, používám sprchové hydratační krémy.

Sprchové gely


4.     Tělová másla – vzorečky
Tělové máslo jsem si nikdy nekoupila, protože zatím nejsem ochotná za ně dát ty peníze, ale kamarádka si kupovala fíkové a byla z něj naprosto nadšená! Tělová másla jsou balena v lahvičce s pumpičkou a tím se liší od tělových mlék, která jsou v tubě. Já jsem zatím měla jen několik vzorků a musím říct, že jsou opravdu moc příjemná! Jsou nádherně hutná, hydratují a krásně voní. Pokud bych si asi teď měla koupit nebo vybrat nějaké z tělových másel, šáhnula bych po vůni vanilka a švestka a používala ho v zimě, protože ta vůně ve mně evokuje Vánoce a zimu. Jakou vůni vybrat je jinak jen na vás, podle toho, co komu jak voní.

5.     Korres Shampoo Juniper and Olive tree - Šampon pro normální a suché vlasy s jalovcem
      250 ml, 299 Kč
      Korres Shampoo Rice Proteins - Šampon pro jemné vlasy s rýžovými proteiny a lípou,
      250 ml, 299 Kč
      Korres Conditioner Achillea - Kondicionér pro všechny typy vlasů s řebříčkem obecným,
      250 ml, 330 Kč
U šamponů Korres musím i přes nekritickou lásku k této značce připustit, že nejsou úplně to, co bych si představovala. Nejsou příliš krémové a tím pádem méně pění. Vlasy nejsou tak jemné, jak bych si od šamponu přála. Šampony mám hlavně proto, že je dostanu v rámci věrnostního programu. Neříkám, že jsou špatné, klidně bych si ho znovu koupila, ale ty výsledky nejsou tak super, aby odpovídaly ceně. To se týká i kondicionérů. Nejsou moc krémové a nemám pocit, že by vlasy po nich byly extra hladké. Vlasy samozřejmě rozčeše, ale protože je tekutější, je ho potřeba i víc.

6.     Korres Hair Care, Almond Proteins - Bezoplachová péče na jemné vlasy s mandlovými proteiny, 150 ml, 350 Kč
Co ale z vlasové kosmetiky naopak miluji je nesmývatelný kondicionér ve spreji. Úžasně voní! Připomíná mi takovou svěží pánskou vůni. Co se týče pomoci při rozčesávání, tak to také není žádný zázrak a je ho potřeba nastříkat trochu víc, aby pomohl rozčesat velký zacuchaný chuchvalec, ale je na vlasech moc příjemný a ta vůně! I kdyby byl úplně na nic, tak si ho budu kupovat jen kvůli tomu, jak voní :-D!

Šampon pro normální a  suché vlasy s jalovcem a nesmývatelný kondicionér

7.     Abrazivní tělové mýdlo s guaranou
Jedná se o mýdlo, kterým se masírují problematická místa (stehna, boky) před nanesením krámu proti celulitidě. Je to taková žlutá kostka akorát do ruky, kterou si prokrvujete problémové partie. Je moc příjemné a mnohem praktičtější než peeling. Ale zrníčka v něm jsou hodně hrubá, proto si nejsem úplně jistá, jestli se hodí k masírování citlivějších míst. Není to tedy klasický peeling, ale pokožku na aplikaci krému připraví dobře. Po použití působí opravdu prokrveně (tam, kde jsem ho použila je kůže červená). A vydrží moooc dlouho.

8.     Korres Black Tea and Verbena Anti Cellulite Cream – Gel proti celulitidě s černým čajem a verbenou, 150 ml
Aplikuji ho po použití abrazivního mýdla a je moc příjemný. Myslím, že docela funguje – pokožka je po něm hezky vyhlazená a pokud se spojí i se cvičením a zdravou stravou, tak mizí i celulitida (ale co si budeme povídat, takový efekt mají i ostatní krémy proti celulitidě, které jsou levnější).

9.     Pelargónie a grep – masážní olej proti celulitidě
Také moc příjemný výrobek, který se ale nenanáší každý den, ale jen 2krát až 3krát týdně. Je to olej, který se ale rychle vstřebá a nelepí. Stříká se přímo na pokožku, což mi úplně nevyhovuje, protože se občas trefím mimo nohu, takže jsem teď zdokonalila systém nanášení a stříkám si ho rovnou do dlaně a pak masíruji do pokožky.



Koukala jsem se ale na stránky Profimedu a přípravky proti celulitidě ani ten nesmývatelný kondicionér jsem už v nabídce nenašla :-(. Tak uvidíme, jestli to bude nahrazeno něčím jiným...

Příště vás čeká článek o pleťové a dekorativní kosmetice značky Korres!


Krásný začátek týdne!

Žádné komentáře:

Okomentovat