středa 3. října 2012

Jak bojuji s leností.


Jsem líná! Jsem strašně líná! Já vím, že mi na to skoro každý řekne, že má stejný problém a já tomu věřím. Obdivuji ovšem ty, kteří se i přes svou lenost dokáží nastartovat a dělat různé činnosti (ať už uklízení, cvičení, učení se něčemu apod.) Já rovnou říkám, že to sama od sebe nezvládnu. Nemám takové odhodlání a tak silnou vůli, vlastně mám někdy pocit, že ani žádnou vůli nemám :-D. Takže se prostě nedokopu k tomu, abych doma cvičila, ale přitom se opravdu snažím! Před rokem v létě jsem koupila manželovi stepper, aby hubnul a tak trochu jsem ho pořizovala i kvůli sobě, abych se také cíleně hýbala. Tak abych to shrnula – cvičila jsem na tom jednou a to ještě ne úplně poctivě (myslím tím ne dostatečně dlouho :-( ). A to jsem si kvůli cvičení stáhla celý seriál Dokonalý svět, abych šlapala při něm (někde v rozhovoru říkala totiž Lucie Vondráčková, že po porodu se do formy dostávala při seriálu Sex ve městě, při kterém cvičila, jenže ta má tu vůli určitě stokrát silnější než já :-()). Tak tohle se mi neosvědčilo...

odkaz zde


Takže na řadu přišly permanentky! Neodradilo mě ani to, že loni mi asi šest hodin propadlo, protože jsem tu permici kupovala v akci, ale přes prázdniny mi to cvičení nějak nevyšlo... A tuhle permanentku asi čeká podobný osud! Po té, co jsem si ji zakoupila v akční nabídce s tím, že přes prázdniny musím (opět) cvičit, mi zrušily obě hodiny, kvůli kterým jsem si ji pořizovala! Ale ještě mám dva a půl měsíce, tak se pokusím vyčerpat co nejvíc hodin.

Co mě ale docela nadchlo je powerplate. je to posilování na vibrační plošině, která by měla znásobovat účinek cviků, takže se cviky nemusí opakovat a celé cvičení trvá jen 30 minut... Tak extra změny na sobě nepozoruji, nezhubla jsem, zpevněnější si také nepřipadám (mám za sebou devět lekcí), ale hýbu se a hlavně můžu chodit kdykoli se mi to hodí během celého dne a nejsem tím pádem vázaná na konkrétní hodiny. Končím většinou v práci dost brzy a do pěti se mi nechce čekat.

zdroj www.google.com


Jo a abych nezapomněla, ještě chodím už asi tři rok jednou týdně na pilates – také na permanentku, ale to se doplňujeme s mámou, takže předplacené hodiny většinou vyčerpáme. Zrovna dneska jsem byla objednaná na powerplatem, ale ukrutně se mi nechtělo... Kdyby se jednalo o klasickou hodinu s instruktorem, tak si řeknu, že se necítím dobře a nešla bych. Jenže tohle se dá rušit nejpozději 24 hodin před, takže v den, kdy je cvičení, mám smůlu a musím jít, nebo hodina propadne. Což je skvělá motivace!

zdroj


Další činnost, kterou miluju, ale jsem na ni moc pohodlná, je učení se cizím jazykům. Uměla bych jich tolik, protože mě baví, ale už se prostě nedokopu k tomu, abych se připravovala doma sama. Vždycky začnu a skončím po dvou dnech. To řeším pro změnu jazykovými kurzy, na které se snažím chodit, ale protože jsou pravidelně každý týden ve dvou dnech (netroškařím, takže dělám rovnou tři cizí jazyky), tak některou hodinu občas zatáhnu! To, že bych měla cizí jazyk pilovat i sama doma každý den samozřejmě vím, ale... Asi chápete, že má lenost je silnější a času je po příchodu domů málo, takže vítězí internet a případně televize. Takže to jistí alespoň ty kurzy. Navíc, kdybych nechodila na žádné kurzy ani na žádné cvičení, tak jen dřepím doma jako pecka u počítače a nebo chodím po obchodech.Z fotek můžete identifikovat, jaké jazyky se šprtím :-D.



zdroj zde

Tak takhle já bojuji se svojí leností. Když se nad tím člověk zamyslí a spočítá si to, tak je to dost drahé. Ušetřila bych opravdu dost, kdybych cvičila doma, učila se doma, ale znám se. A věřte mi, že tohle jsou peníze, které vyhazuji ráda, stejně jako peníze za dovolené, protože mám pocit, že to má nějaký smysl. Jasně, že za věci také ráda utrácím a z klasických nákupů vám zůstane něco hmatatelného. Ale z těch nehmatatelných věcí mám tak nějak lepší pocit a to, co vám zůstane se nezničí ani neztratí, na rozdíl od materiálního.

2 komentáře:

  1. Poslední věta mi říká z duše :-) Pěkné!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Lenost je sviň! Taky mívám potíže se k něčemu dokopat. Ten stepper by ale u mně mohl zabrat. Ale já zase nemám televizi a bez té bych se taky moc neodhodlala.
    Zkus nicméně trampolínu, na té se člověk vyblbne a ještě jak rád:-)

    OdpovědětVymazat