čtvrtek 22. listopadu 2012

Jak bojuji s nachlazením


Pokud jsem nachcípaná, dělám si svůj oblíbený nápoj, kterému přezdívám citrusová bomba. Je to strašně jednoduché a asi jste už o něčem podobném slyšeli. Já ani nevím, kde jsem tohle vzala, asi mi to jednou udělala mamka. A už nezůstalo jen u jednoho!

Jak říkám, je to velice jednoduché a budete na to potřebovat:

-        různé citrusy, nejlepší jsou pomeranče a mandarinky, které můžete doplnit třeba o pomelo, citron nebo grapefruit
-        zázvor; množství záleží na vás, ale nesmí se to s ním moc přehnat, protože pak je to opravdu síla
-        med
-        teplá voda

Vezměte si hrnek nebo skleničku (já mám nejradši takový velký půllitrový), do něj nakrájejte na kousky ovoce, nastrouhejte zázvor a přidejte med. Všechno promíchejte a zalijte teplou vodou. Já tam mám ráda pomeranče opravdu hodně, takže si ten hrnek naplním skoro až po okraj, ujídám teplý pomeranč (mandarinku...) lžičkou, upíjím teplou ochucenou vodu, a pak dolévám teplou vodou, protože napoprvé se jí do plného hrnku moc nevejde.

Nemůžu slíbit, že vás to stoprocentně vyléčí, ale je to dobré a určitě vám to neublíží!

Použila jsem jen pomeranče...


A hotovo!

Žádné komentáře:

Okomentovat