neděle 25. listopadu 2012

Můj společník na rok 2013


Nevím, jaký typ diáře preferujete vy, ale já jsem všemi deseti pro ten klasický kapesní papírový. Dneska má hodně lidí chytré telefony, které využívá i jako diáře, protože se to dá spojit s upomínkovačem. Třeba kamarádce jsem vloni dala k Vánocům diář Moleskine, který si přála, dalo by se říct až „objednala“, když jsem se jí zeptala, co chce. Nedávno jsem se jí v nějaké souvislosti ptala, jestli ho používá a říkala, že moc ne, že má vše v mobilu...

Já nemám inteligentní mobil (Koneckonců, proč bych měla vlastnit věc, která by byla třeba inteligentnější než já, že? :-D) Mám vysouvací klasiku od Samsungu, mám ho moc ráda, ale jako diář bych ho používat nemohla.

Co se týče diářů, tak to nemám moc jednoduché, protože mám určitou představu o tom, jak musí můj diář vypadat, hlavně uvnitř. Pokud je krásný i na povrchu, tak je to jen plus. Dřív jsem chtěla jen české, vyhovoval mi český popis, svátky apod. Pak jsem měla některé roky diář cizí (dvakrát řecký a pak jeden kupovaný v Itálii, který byl mezinárodní), můj oblíbený výrobce změnil kalendárium (tzn. vnitřek kalendáře), jediné kalendárium, které mi na českém trhu opravdu vyhovovalo, tak jsem se rozhodla, že přestanu být konzervativní a vyberu si nějaký cizí diář. Vloni jsem tedy hledala a hledala a objevila jsem diáře od Paperblanks. A letos už mám druhý! Ale nosím je v látkovém stahovacím pytlíku, protože mám zkušenost, že diáře dostávají každodenním nošením pěkně zabrat a tyhle mají tak krásný obal, že je škoda ho zničit.

A jak tedy vypadají poznámky v mém diáři? Události si zaznamenávám barevně, stejné či podobné události jednou barvou (například jazykové kurzy oranžovou, doktora černou, kulturu červenou apod.). Lepím si do nich různé samolepky, píšu si tam důležité kontakty, informace i třeba zajímavé citáty. Mám tam otvírací doby, které hodně potřebuji a další a další pro mě důležité informace, které potřebuji každý den. A tenhle diář má velikou výhodu, protože má samostatný vyměňovací adresář, takže letos nebudu všechny telefony přepisovat, ale jen vezmu notýsek a vyměním ho za prázdný z nového diáře.

A čím tedy do diáře hlavně píšu? Oblíbila jsem si gumovací pera Frixon od Pilotu. Znáte je? Já je považuji za papírenský zázrak! A nejen pro zaznamenávání různých poznámek do diáře, ale i při psaní různých výpisků a tak. Je to normální pero, na jehož konci je speciální tvrdá guma. Vy uděláte chybu, vygumujete to a úplně jednoduše zase přepíšete! Většinou vůbec nepoznáte, že tam už něco bylo napsáno. A můžete gumovat a přepisovat i víckrát. Nesnáším škrtance, je to tak neestetické, takže jsem z tohoto výmyslu nadšená! A stihla jsem si pořídit už všechny barvy, které se dají koupit!

Ještě s nálepkou, přesně do ruky


Tento používám letos

2012 - 2013

zezadu

Připraven k použití

Zavírání je na magnet.

Úvodní strana

Kalendář a mezinárodní svátky. Pokud hodně cestujete, může se vám to hodit. A jsou tam samozřejmě i ty naše svátky.

Stručný a přehledný plánovač


Má i záložky, dokonce dva špagátky.




A takhle už vypadá kalendárium, vyhovuje mi ten volný prostor na poznámky.  

Někdy se hodí i převodník měn a velikostí.

Sem si můžete poznamenat, co váš čeká příští rok.

A tady už vidíte vyndavací adresář a telefoníček.


I kapsičku má, můžete si do ní vložit různé lístečky s poznámkami.
Tak tento prázdný a nový nepoužiji, místo něj půjde ten loňský, přece to všechno zase nebudu přepisovat!


Tady máte všechny barvy pohromadě.


A do čeho si zaznamenáváte poznámky a své plány vy?




2 komentáře:

  1. Já ho chci!! :D Dostanu ho k Vánocům, líbí se mi přesně tenhle, ale v černé :) no uvidímě, líbí se mi totiž vlastně všechny :)) Ale velikost mi stačí tahle. Ach, je krásný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherný! Mně se taky víc líbí ten černý, ale neviděla jsem ho v téhle velikosti, jen v té o něco větší, což je na mě už moc velký, takže nakonec vyhrál tento :-).

      Vymazat