úterý 20. listopadu 2012

Podzimní lakování


To, že mám opravdu HODNĚ laků na nehty, jsem už někde psala, ale nedokážu odolat a jak někde vidím barvu, která se mi líbí, chci ji :-D!!!. Už dřív jsem psala, že mám ráda laky od Avonu, ale ty větší Nailwear pro+ nebo rychleschnoucí SpeedDry+. Teď jsem si pořídila jeden i z řady Color Trend, což je ta levnější, a nic moc. Aby trochu vypadal, tak musím nanést alespoň tři až čtyři vrstvy a je strašně tekutý, proto i špatně kryje. Ale líbila se mi barva, která je taková růžovo-fialová se zeleným nádechem.

Jinak jsou tyhle laky fakt fajn. Mám s čím srovnávat, protože vlastním OPI, Essie, Orly, Dior (o tom více tady ) a jiné levnější (L`Oreál, Essence, Rimmel, Maybelline atd.) a rozdíl mezi těmi od Avonu (cca za 80,-) a těmi za 300,- žádný markantní nevidím. Některé barvy (třeba pastelová žlutá) sice hůř drží, rychleji se ošoupává barva ze špiček, ale pořád nemůžu říct, že by mi nevyhovovaly.

S podzimem jsem si pořídila několik nových barev právě od Avonu, byly to lásky na první pohled! A to tam mám vyhlídnuté ještě další barvy! Každopádně už teď vím, že nemám šanci všechny ty laky vypotřebovat. Ale vůbec mě to nevadí! Většina z nich vydrží opravdu několik let.

Omlouvám se za kvalitu, ale až v počítači jsem zjistila, že jsou fotky máznuté, ale už se mi to nechtělo přefocovat
Zleva: Smokey Plumes - Green Goddness - Lucky Penny - Vintage Boutique - Green Morph.


Palec: Smokey Plumes - Ukazováček: Green Goddness - Prostředníček: Lucky Penny - Prsteníček: Vintage Boutique - Malíček: Green Morph (foceno s bleskem)

Palec: Smokey Plumes - Ukazováček: Green Goddness - Prostředníček: Lucky Penny - Prsteníček: Vintage Boutique - Malíček: Green Morph (foceno bez blesku)
Palec: Smokey Plumes - Ukazováček: Green Goddness - Prostředníček: Lucky Penny - Prsteníček: Vintage Boutique - Malíček: Green Morph (foceno s bleskem)
Palec: Smokey Plumes - Ukazováček: Green Goddness - Prostředníček: Lucky Penny - Prsteníček: Vintage Boutique - Malíček: Green Morph (foceno bez blesku)

Palec: Smokey Plumes 

 Ukazováček: Green Goddness 

Prostředníček: Lucky Penny 

Prsteníček: Vintage Boutique

 Malíček: Green Morph 





,

6 komentářů:

  1. Ta šedá je super, zbytek takový babičkovský... asi jsem nějak vnitřně vysazená proti shimmerum nebo nvm :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babičkovský, to je hezký :-D. No nevím, v tom zeleném by se babička asi moc dobře necítila :-D. Ale máš pravdu, ten šedivo fialový je můj favorit!

      Vymazat
  2. laky od Avonu jsem dřív používala a docela mi přišlo, že jsou i kvalitní, budu muset kouknout na aktuální katalog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, laky mám od něj fakt ráda. Samozřejmě na ně ještě nanáším krycí lak, ale některé laky i s krycím lakem vydrží relativně krátce.

      Vymazat
  3. Koukám, že jedeš především v AVON manii:-). No jo, laky mají krásné, to se musí nechat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avon mánií bych to nenazvala :-D. Já mám od nich ráda jen určité výrobky. Třeba krémy apod. od Avonu nepoužívám, nevěřím jim. Mám ráda laky na nehty, gelový linky v tužce, některé řasenky, třeba i tvářenky... prostě hlavně dekorativku...

      Vymazat