pondělí 12. listopadu 2012

Říjnové ANO a NE


Říjnové ano je u mě jasné, ale ne bude opět spíš výrobek, který není tak úplně super, nedá se říct, že by to bylo klasické ne (já obecně moc výrobků, které by byly vysloveně průser, naštěstí nemám).

Říjen ANO


Maybelline Gelové oční linky Eyestudio Lasting Drama (Gel Eyeliner 24H) - Intense Black


Nevím, jak to máte s gelovými linkami vy, ale já se s nimi moc nekamarádím. Mám doma černé a zelené od Essence, kobaltově modré od Avonu a růžové od Inglotu a upřímně ráno vždycky vyhraje stejně linka v tužce (nejradši mám gelové tužky od Avonu). Na základě různých doporučení jsem si na ně nakoupila skosené štětečky, ale myslím, že mi to s nimi moc nejde. To už je pro mě praktičtější klasický úzký štěteček.

Teď jsem ale narazila na super gelové linky, se kterými jsem ochotná se ráno namalovat. Jsou od Maybellne a koukala jsem po nich už delší dobu. Od koupě mě ale odrazoval štěteček, který je součástí balení. Říkala jsem si, že bude určitě strašně nepraktický, protože není vůbec tenký. Pak jsem si na něj ale přečetla velikou chválu a navíc na tyto linky narazila ve slevě v Rossmannu (149,-), takže šly do košíku. Chtěla jsem sice jinou barvu než černou, zálusk jsem si dělal na hnědou, ale tu jsem viděla jen v DM drogerii v Palladiu (všimněte si, že v DM v Palladiu mají mnohem větší sortiment dekorativní kosmetiky než jinde) a tam je v akci neměli.

Musím tedy říct, že chvála na tyto linky je naprosto oprávněná! A ten štěteček překonal všechna očekávání, je ÚŽASNÝ! Navíc, když si i takové kopyto jako já, dokáže udělat rychle a rovně linku s tímto štětečkem, tak to zvládne opravdu snad úplně každý :-D!

Linky skvěle drží a mají velice sympatickou konzistenci, protože nejsou ani moc tuhé ani moc tekuté.


Říjen NE

Benefit Lemon Aid, podkladový krém sjednocující zbarvení očních víček




Jak jsem psala v úvodu, opět, stejně jako minulý měsíc, se nejedná o striktní ne. Jen to je produkt, který není tak úplně super a myslím, že tak úplně neplní funkci, kterou by měl plnit, což vzhledem k ceně (650,-) není nic moc.

Lemon Aid jsem si pořídila, protože mám kruhy pod očima i nad očima. Když zrovna nepotřebuji někam jít nebo jsem na chatě či na dovolené, tak se nemaluji. Malování mě sice baví, ale je to přece jen činnost „navíc“ spojená a odlíčením, které musí být při make-upu důkladnější. Takže ve volných dnech nechávám obličej odpočinout a jsem maximálně spokojená. Mojí drahé polovičce to nevadí, líbím se mu i bez make-upu, já se cítím dobře, tak proč bych to řešila. I přesto mám pocit, že jsou mé oči unavené a víčka ošklivě hnědofialová a přesně na tohle by měl být lemon aid. Nanáší se na víčka a má osvěžit a sjednotit pleť nenalíčených očí. Někde se můžeme dočíst, že je to i podkladová báze (což mi říkala i prodavačka v Sephoře), ale na krabičce to doslova nepíší a hlavně, jako podkladovou bázi bych ho určitě nepoužila, protože se po krátké době zpíjí, je hodně mastný a hlavně nevím, jestli je žlutá barva dobrý barevný podklad pod stíny.

A teď mé pocity z lemon aidu. Jsou takové smíšené. Já žádný extra rozdíl s ním a bez něj nevidím. Možná je to způsobené velkým očekáváním a zázrakem, ale ten by se nekonal asi s žádným jiným podobným přípravkem. Je pravda, že oči jsou po nanesení rozzářenější, ale to trvá jen chvíli, protože po relativně krátké době (klidně i hodině) z víček krém zmizí! Vpije se do vrásek a je to, jako bych si na oko nic nedala.

Takže abych to shrnula: lemon aid pleť kolem očí opravdu rozzáří a sjednotí, ale tento efekt nevydrží moc dlouho, protože se na víčku zpíjí a rychle z něj mizí. Určitě bych to nepoužila jako podkladovou bázi pod stíny.





Levé oko s lemon aid, pravé bez


Levé oko s lemon aid, pravé bez


Levé oko s lemon aid, pravé bez, takhle víčko vypadá asi po dvou hodinách od nanesení, a to jsem jen seděla doma u počítače!



2 komentáře:

  1. Jednu sem si koupila mastné iční stíny od Oriflame a dopadlo to stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věřím, se stíny od Oriflamu se mi to stalo taky. Ale u těch stínů je to horší, tohle jen rozmažu, stíny se už musí upravovat.

      Vymazat