středa 9. ledna 2013

Lakovací okénko I. - Avon Rychleschnoucí lak na nehty Dont Be Jaded

Mám hodně, opravdu hodně laků na nehty, tak jsem si řekla, že bych mohla udělat takové okénko na pokračování, právě o lacích, kterými jsem si zrovna nalakovala nehty.

Začínáme lakem Avon Rychleschnoucí lak na nehty Dont Be Jaded 12 ml. Tento lak je matný a zelený... Sice se hodí trochu víc barevně na jaro, ale já jsem prostě dostala chuť se s ním nalakovat teď.

Jak jsem psala, tak je matný, takže je potřeba ho nalakovat ve dvou vrstvách. Po jedné vrstvě je barva nerovnoměrná, špatně kryje. Druhá vrstva ale barvu už krásně sjednotí, takže víc jich už není potřeba. Jestli schne nějak výrazně rychleji, to nevím, protože si na něj za chvíli nanáším klasiku better then gel nails, který urychlí zaschnutí všeho!

Lak má super výdrž, neošoupávají se u něj konečky nehtů (což se mi často stává), jen se mi po třech dnech odloupl kus laku ze strany na palci, ale myslím si, že je to tím, že tam mám nehet trochu zatržený. 

bez blesku

s bleskem
  

1 komentář: