středa 27. února 2013

Lakovací okénko III. - OPI Chicago Champagne Toast

Dalším lakem, který tu představím, je od OPI - Chicago Champagne Toast. To jen abyste měli nějaké zpestření mezi laky od Avonu :-D.

Má moc hezkou, relativně neutrální barvu. Hrozně dlouho jsem vybírala barvu, která by mě zaujala a zároveň byla neutrální a použitelná při každé příležitosti. Když už jsem si pořizovala svůj první lak OPI, tak jsem chtěla, aby byl co nejvyužitelnější. 

Co se týče výdrže, tak upřímně nic moc. Pokud bych ho srovnala s levnějšími laky (například mými oblíbenými od Avonu), tak je jeho výdrž naprosto srovnatelná. Už druhý den se mi začínají ošoupávat konečky nehtů, i když ho přelakuji vrchním bezbarvým lakem. Tím chci říct, že vysoká cena laku na nehty ještě neznamená, že je lepší než ty levné (viz můj článek o lacích Dior). 

Barva je krásně lesklá a perleťová, štěteček tak akorát, dobře se jím lakuje, ale pro dokonalý vzhled je nutné nanést dvě vrstvy.




Přidat popisek





Žádné komentáře:

Okomentovat