pátek 1. února 2013

Lednové ANO a NE


Jelikož začal dneškem únor, mám tu další ano a ne za minulý měsíc, tedy za leden. Vynechala jsem prosincová ano/ne, ale nějak jsem nevěděla, co do nich dát...

Za leden bude jedno jasné NE a jedno znovuobjevené ANO. A hezky to vyšlo, že oba produkty používám k tomu samému – odličování očí!



Listopad ANO

Oriflame Zklidňující čisticí gel s výtažky z aloe vera a arniky


Tohle je můj znovu objevený přípravek, který používám k odlíčení očí. Já si oči téměř neodličuji tampónky a očním odličovačem. Všechny mi odírají oči a ze všech mám v okolí očí nepříjemné pocity. Oči mám pak zarudlé a stejně si je ještě musím omýt vodou. K doodlíčení pak občas používám micerální vodu Sensibio od Biodermy. Oči tedy odličuji čisticím gelem, který napěním a dvěma až třemi dávkami (podle intenzity nalíčení) jím omyji oči. Nikdy jsem si oči neodličovala jinak, takže tento způsob aplikuje už tak asi patnáct let.

A proč se jedná o znovuobjev? Protože tento gel prošel velkými změnami. Původně se jednalo o čisticí gel pouze s aloe a nejdřív měnil Oriflame jen balení (takhle se prostřídaly tři druhy balení), v tom jsem problém neviděla. Pak ale přišel s inovací, pozměnil složení a do této řady kosmetiky přidal k aloe ještě arniku. Sice jsem si jednu lahvičku koupila do zásoby, ale chodila kolem ní s dost podezřelým pohledem a radši hledala na odlíčení něco jiného na podobné bázi - takže odlíčení pomocí mycího gelu s vodou. A našla jsem fajn náhradu u Korresu, která sice funguje, ale je přece jen trochu drahá. A protože jsem měla pocit, že to odlíčení pomocí gelu od Korresu už není tak dobré, rozhodla jsem se zkusit znovu inovovaný Oriflame... A světe div se, arnika mi tam vůbec nevadí a mycí gel oči odličuje naprosto perfektně, i voděodolnou řasenku! Oči mi nedráždí, je strašně jemný a krásně voní. Korres jsem tedy odsunula trochu na druhou kolej... V akci navíc stojí kolem 90,-

Takže to byla taková kratší pohádka o mém znovuobjevení čistícího gelu od Oriflamu.



Leden NE


YVES ROCHER Expresní odličovač na oči s chrpou


Mým jasným NE je Expresní odličovač na oči s chrpou od Yves Rocher. Nikdy mi tato značka moc nevyhovovala, navíc mi přijde dost předražená, ale chodí nám domů ty klubové letáčky (je tam registrovaná tchyně i můj manžel :-D) a občas tam mají pěkné dárky. Tyto dárky mě zaujaly i v lednu a tak jsem si na základě několika superlativních recenzí tohoto odličovače na blogové sféře koupila rovnou dva (akce dva výrobky za cenu jednoho). S tím, že jeden dám třeba mámě. No to jsem si tou koupí dala! Nevím, proč jsem nedala na svou minulou zkušenost, která mi říkala, že odličovače na olejové bázi mi nevyhovují! Tak se mi potvrdilo, že mi opravdu nevyhovují.

Co se týče konzistence, tak není špatná. Obě části se jednoduše smíchají a neoddělují se zbytečně rychle. Konzistence je pak olejovitá, trochu mastná, což mé mastné pleti moc nevyhovuje. Odličovač docela příjemně voní. Co mi s ním ale bohužel nejde, je dobře se odlíčit (u odličovače docela podstatná vlastnost)! Nejdřív mám oči celé černé a upatlané od líčidel i všude kolem a musím je proto docela dlouho otírat, abych z nich ta líčidla dostala. A stejně oko není dokonale odlíčené, ráno mám pod očima stejně černé šmouhy. Navíc ho musím ještě omýt vodou, nebo tím mycím gelem, protože je mi na pleti nepříjemný.

Vůbec tedy nevím, co s ním budu dělat, a to mám doma ještě jeden úplně nový (mámě jsem ho zatím nedala...). Takže tohle byla za mě hodně neuvážená koupě. Nevím, proč musím zkoušet a kupovat pořád nové věci, když mám doma výrobky, které mi vyhovují (pokud už mám použít odličovač, tak mi naprosto vyhovuje od Avonu Ošetřující přípravek k odlíčení očních partií, který je strašně příjemný, není mastný a nedráždí oči). Ale chtěla jsem zkusit něco jiného a nevyplatilo se!




1 komentář:

  1. Ty dvousložkové odličovače nedělají ani mně dobře, vyhýbám se jim obloukem :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat