pondělí 25. března 2013

fakeup - benefit (recenze)


Fake up od benefitu je novinka letošního jara. Má to být hotový zázrak na zamaskování kruhů pod očima. Co musím ocenit je název, ten mě opravdu pobavil. Obal má také krásný. Jedná se o korektor v tyčince. Má zvláštní strukturu – je dvousložkový. Uprostřed je korektor, který má zakrývat kruhy pod očima a rozjasňovat. Kolem barevného korektoru je bílá „hmota“, která je po nanesení průhledná a jejím úkolem je hydratovat pomocí vitamínu E a výtažků ze semínek jablka. Můžete ho použít i kdekoli jinde na obličeji k rozjasnění pleti a k jejímu osvěžení.




Já mám odstín 02 MEDIUM. Asi bych si spíš automaticky pořídila 01, ale ten neměli. Tak jsme s paní zkusily na jedno oko 01 a na druhé 02 a konstatovaly, že ta dvojka nakonec vypadá trochu lépe, tak nějak přirozeněji, protože není tak bílá. Ještě lepší bude až se opálím! Navíc jsem ho chtěla s tou čtyřiceti procentní slevou, takže pro mě ta dvojka musela být dobrá :-)!



nerozmazané

rozmazané


A co bych o něm napsala? No nadšená z něj rozhodně nejsem, znovu bych si ho nekoupila. Věřím tomu, že pro někoho může být úžasný, skvělý a zázračný, ale já z něj ten pocit nemám. Jeho efekt pod očima není nic moc (spíš nic než moc :-(). Na moje fialovomodré hrůzy zkrátka nestačí.

vlevo bez korektoru - vpravo s fakeupem (na umělém světle)

vlevo bez korektoru - vpravo s fakeupem (na venkovním světle)
Trochu je zvláštní i pocit těsně po aplikaci, díky té hydratační části po nanesení opravdu cítíte, že se něco děje...ale i při nanášení mám trochu pocit takového pnutí. Ze začátku je to trochu nepříjemné.

Další nevýhodou, kterou se ale můžu jen domnívat, je to, že bude rychle ubývat.

Co musím ale pochválit je to, že téměř nezalézá do vrásek na spodním víčku těsně po okem. Ale jak jsem psala, že by moje kruhy nějak výborně zakryl, to se říct bohužel nedá. Takže opět mnoho povyku pro nic a já budu můj dokonalý korektor hledat dál!

Cena je v Sephoře 690,-

1 komentář:

  1. Také jsem si ho zakoupila, slevu jsem nedostala a zázrak se také nekonal. Ale službu udělá, když potřebuji rychlý makeup. Na cenu si již nemohu stěžovat, i když jsem jí byla překvapena.
    Marie

    OdpovědětVymazat