úterý 2. dubna 2013

Lakovací okénko V. (tak trochu jarní)


Tahle manikúra bude tak trochu jarní (alespoň něco, když už ne to počasí venku). Dřív se mi celkem líbily tzv. crash laky nebo také mozaikové laky, pak to celkem opadlo a teď jsem se k nim začala zase vracet. Koupila jsem si růžový praskací a přišel mi docela hezký v kombinaci se zelenožlutým od Avonu. Už se zase moc těším na léto a na neonky na nehtech, ale i v šatníku!

Na nehtech mám tedy Avon nailwear pro+ odstín Inspire a na něj jsem nanesla Oriflame Vrchní lak Very Me Nail Graffiti odstín Pink.



bez blesku

s bleskem

3 komentáře:

  1. povedené! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kombinace..:)

    Že já si místo sprcháče neobjednala ten praskací lak :(:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-). Já ještě přemýšlím o modrém, už jsem ho skoro měla, ale pak jsem ho zapomněla napsat do objednávky, takže příště!

      Vymazat