pondělí 1. dubna 2013

Menší srovnání evropských BB krémů

Pořád nevím, proč jsou BB krémy tak obrovským hitem a jak se liší od tónovacích krémů, ale začaly mi být docela sympatické. Tónovací krém jsem si už chtěla koupit dlouho, takže teď díky rozmachu BB nemám problém ve výběru. Tohle jsem ale psala ještě dřív, než jsem zkusila ten „pravý“ asijský. Ale pěkně popořadě.

Můj první tónovací BB krém byl od La Roche Posay. Problémem u mě je ale to, že když už s něčím začnu, tak těžko přestávám, takže nezůstalo jen u jednoho. Další BB krémem, který jsem si pořídila, byl od Dermacolu, pak jsem se dostala ke vzorečku BB krému od Nivey, který mě ze vzorku dost zaujal, takže jsem si koupila i ten. Boom BB krémů dovršil Avon, který ho začal vyrábět také, a protože jsem si ho mohla koupit jen za 1 Kč, byl můj.

Každopádně díky tomu můžu sesmolit celkem pěkné srovnání těch evropských krémů a zhodnotit, jak mi vyhovují. Na začátku musím zopakovat, že si myslím, že jsou to prostě obyčejné tónovací krémy, u kterých firmy využily obrovského rozšíření pojmu BB cream a začaly tak nazývat krémy tónovací. Každopádně mě to nějak neuráží a je mi úplně jedno, jestli si na obličej mažu krém BB nebo tónovací. Pokud ale vím, jaký je mezi nimi rozdíl. Tak dost řečí a teď přejdu k jednotlivým krémům



La Roche-Posay - Nivea - Dermacol - Avon


  1. La Roche-Posay - HYDREANE BB KRÉM
      Celý článek zde.

Jen bych doplnila, že jsem si měla opravdu vybrat tu světlejší barvu. Tahle tmavší možná tvář rozzáří, ale já se v ní necítím úplně nejlépe. Mám pocit, že jsem moc oranžová. Snad to bude lepší, až se trochu opálím.




  1. Dermacol Multiaktivní zkrášlující krém 8 v 1
Nejdřív jsem si na něj přečetla pár doporučení a pak ho pořídila díky různým slevovým kuponům asi za 100,-. Řekla jsem si, že ho za ty peníze vyzkouším. Vybrala jsem si, tentokrát už správně, tu světlejší variantu. Myslím, že zase tak tmavá není, je pravda trochu do oranžova, ale není to nic hrozného, takže pokud nejste úplně sněhurka, půjde vám.

Co se týče účinků, tak jich má mít dokonce osm! No, co si budeme povídat... je to zkrátka klasický tónovací krém, takže má hodně tekutou strukturu a příliš nekryje. Na obličeji je celkem příjemný, ale pořád se nemůžu zbavit nepříjemného pocitu, že mám na pleti něco jiného než jen obyčejný krém

Jeho vůně je trochu výraznější, mně moc nevyhovuje, ale je mi o něco víc příjemnější než vůně BB od LRP.



  1. Nivea BB Cream – Zkrášlující hydratační krém 5 v 1

Na Niveu jsem četla docela dost negativních ohlasů, já jsem si BB krém od ní koupila opět ve slevě a na základě sympatické zkušenosti se vzorky. Opět jsem si vzala světlejší variantu. Já na něj nic špatného říct nemůžu. Na rozdíl od předchozích dvou mi moc příjemně voní. Voní totiž stejně jako klasická modrá Nivea a tu vůni mám moc ráda. Takže jasným plusem je tedy parfemace. Co se týče odstínu, tak je mírně dorůžova a když se rozmaže, tak docela sedí i světlejší pleti. Kryje opět jen mírně, ale barevné nerovnosti pleti vyrovná celkem slušně.



  1. Avon Ideal Fawless BB – Lehký tónovací denní krém

BB od Avonu je pro mě tak trochu záhadou. Proč? Kvůli jeho názvu. Anglický název jasně říká, že je to BB Skin loving beaut balm, z českého označení v katalogu se ale dozvíme, že je to lehký tónovací denní krém, tak teď si vyberte! Ale vzhledem k jeho struktuře to BB opravdu není. Ovšem tónovací krém je to velice příjemný. Já bych si ho asi normálně nekoupila, ale díky nákupu jiných produktů jsem ho měla za 1 Kč, takže jsem neváhala. Jednou velkou výhodou oproti ostatním tónovacím BB je to, že máte na výběr hned z pěti odstínů! Ty odstíny jsou stejné jako u ostatních make-upů od Avonu, takže jsem s výběrem neměla problém, jeden make-up od Avonu už totiž doma mám. Vybrala jsem si úplně ten nejsvětlejší, odstín Ivory, a jsem maximálně spokojená. Ta barva je skvělá, co se týče krému jako takového, tak je to prostě lehký tónovací krém, je opět na pleti příjemný, příliš nekryje, ale pleť nedráždí a jeho parfemace je hodně neutrální.



Kdybych to tedy měla shrnout, tak nejlepší je asi ten od Avonu, ale hlavně kvůli odstínu, voní mi nejvíc ten od Nivey a krycí schopnosti (neschopnosti) mají všechny hodně podobné!


 příštím příspěvku se krátce věnuji těm „pravým“ asijským BB a tomu, jak jsem si vybírala ten pravý pro mě.

2 komentáře:

  1. Super ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. z týchto BB som skúšala len Dermacol a Avon a teda pri avone sa mi fakt zdá, že je to len taký ľahký krémik. Tých BB je už tolko, že človek nevie, aký si vybrať.

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat