neděle 14. dubna 2013

Shining Star Shimmer Brick od Famous, odstín Mariah Shimmer


Už dlouho se snažím najít nějaký multifunkční produkt na rozjasnění, aby zároveň fungoval jako růž a tahle třpytivá tvářenka mě na různých blozích opravdu zaujala. Původně jsem chtěla jiný odstín (Beyonce Shimmer), ale ten zrovna neměli skladem, tak jsem googlovala obrázky těch ostatních, abych si mohla vybrat ten, který by se mi nejvíc líbil a zároveň se barevně nedubloval s něčím, co už mám doma. Nebylo to jednoduché, ale nakonec jsem se rozhodla pro odstín Mariah Shimmer a myslím, že jsem vybrala dobře. V tvářence se střídají bronzové a růžové odstíny a ten nejsvětlejší je bílá s mírným nádechem do růžova. Každý proužek má jinou barvu

Musím upřímně říct, že doma (zatím) nemám žádný dražší rozjasňovač, takže nemohu srovnávat. Nejdřív jsem byla dost zklamaná, protože mi tvářenka na pleti přišla strašně světlá a nevýrazná, ale při dalších použitích jsem si říkala, že je vlastně docela fajn. Intenzitou je to skutečně něco mezi tvářenkou a rozjasňovačem. Praktické je, že můžete použít jen některé odstíny, takže tak ovlivníte intenzitu barvy. Úplně ten nejsvětlejší odstín se dá aplikovat pod obočí pro rozjasnění.







bez blesku
s bleskem


s bleskem

bez blesku


Tuto rozjasňující cihličku seženete ve čtyřech odstínech pojmenovaných po známých zpěvačkách (Rihanna, Lady Gaga, Mariah Carey a Beyonce). Všechny odstíny jsem fakt krásné, ale jeden mi bohatě stačí. Teď bych si na dovolené v USA chtěla pořídit nějaký pěkný zapečený rozjasňovač od MAC.

1 komentář: