pondělí 29. dubna 2013

TAG: Poznejte mě blíž!

Určitě jste na blozích zaregistrovaly TAG, kde blíže poznáváte blogerky (např.: na Ordinary life  nebo u Labradoory). Je to další TAG, který mě zaujal, a přišlo mi zajímavé ho také zpracovat, tak tady máte něco víc o mě...

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Mám rovné vlasy. Ale ne klasické hřebíky, takže se mi občas různě nevhodně kroutí (hlavně, když jsou kratší) a opravdu skvělé jsou když je venku vlhko a mokro, to mi docela solidně krepatí:-).

2.  Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Vlasy si už asi sedm let nebarvím. Ale před tím jsem se barvila víc jak deset let a začala jsem v patnácti. A během této doby se mi má vlastní barva zajímavě vybarvila a jsem z ní nadšená a barvit se nechci. Jenže je mi mírně přes třicet a začínám šedivět! :-( No, a lepší to už nebude... Občas si nějaké šedivce zkouším vytrhávat (na pověru o bratříčcích, co vytrženým vlasům přijdou na pohřeb, nevěřím :-D), jenže to bych za chvíli mohla být místo šedivé holohlavá :-D. Budu tedy muset pomalu s barvením zase začít, ale věřte mi, vůbec se mi do toho nechce! Moc se mi má vlastní barva líbí, navíc mě barvení nebaví. A ke kadeřnici chodím tak jednou za půl roku, když vyhodnotím mé konečky jako hodně roztřepené.

3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?
Hrozně se mi různé účesy líbí, ale já je nikdy neuměla. Záviděla jsem kamarádce, která udělala dva pohyby a měla nádherný drdol. Vrcholem mé kreativity je vysoký culík, cop, občas drdol nebo účes alá yorkšír (ofina stažená dozadu), někdy nahodím i falešný culík a hodně nosím různé čelenky a ozdoby do vlasů. Ale obecně nosím buď klasicky rozpuštěné vlasy (pokud je mám umyté) a nebo vysoký culík (pokud jsou trochu mastnější).

4. Děláš si svou vlastní manikúru a pedikúru, nebo chodíš do salonu?
Manikúru si dělám vlastní. I když já bych to moc manikúrou nenazývala (ostříhám nehty, oříznu kůžičku a občas je nějak vyživuji). Na pedikúru někdy zajdu do salonu, ale opilovat tvrdou kůži a namazat si chodidla zvládnu i sama.

5. Jak často měníš laky na nehtech?
To hodně záleží na kvalitě laku, na tom jak dlouho vydrží. Nesnáším oloupaný a oprýskaný lak, je to fakt hnusné, takže s oprýskaným lakem mě neuvidíte. Většinou lak měním jednou dvakrát za týden.

6. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě?
Nehty na nohou si lakuji jen v létě. V zimě je nechávám odpočívat a nevidím důvod, proč bych si měla přidělávat práci s nehty na nohou, když stejně nejsou v botách vidět. Ale v létě bez nalakovaných nehtů na nohou nevyjdu. Jen tak mimochodem, dnes jsem si je poprvé po zimě nalakovala takže začíná léto :-D!!!

7. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?
Cca 15-20 minut.

8. Líčíš první oči nebo používáš makeup?
Makeup nepoužívám na denní líčení vůbec, jen minerální sypký makeup nebo pudr. Takže nejdřív zakryji nedokonalosti a kruhy pod očima, pak nanesu pudr, tvářenku a naposledy maluji oči.

9. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
Sbírám oční stíny, korektory, rtěnky, lesky...takže většinou to, co si koupím, vlastně nepotřebuji :-D.

10. Jak často nosíš umělé řasy?
Umělé řasy nikdy nenosím, nikdy jsem je nenosila a ani je nemám v plánu nosit :-).

11. Líčíš se každý den?
Líčím se každý pracovní den. O víkendech, na dovolených či o dnech volna se nelíčím. Nebaví mě se odličovat :-D.

12. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu?
Klidně. Pokud nejdu do práce nebo na nějakou akci, tak se ani nelíčím.

13. Kolik drahých výrobků vlastníš?
Dražší kosmetické výrobky jsem začala vlastnit až v poslední době, kdy čtu blogy – takže třeba paletky od UD, řasenku od Lancome, něco od Benefitu. A potrpím si na originální parfémy, ale většinou je kupuji levněji v duty free shopech nebo je dostávám.

14. Plánuješ si denně oblečení?
V běžný pracovní den se o to pokouším, protože vstávám brzo a pak nestíhám, když mám ještě přemýšlet o tom, co si vezmu na sebe. Mám to vyzkoušené, protože pokud se změní počasí oproti plánu předchozího večear a já musím řešit, co si vzít, když třeba prší, tak mám časový skluz.

15. Jak často střídáš kabelky?
Většinou každý den nosím jinou kabelku. Záleží to i na tom, jaký mám budoucí den plán. Pokud mám jazyky nebo jdu cvičit, tak si beru tašku velikostně odpovídající tomu, co do ní potřebuji dát. A pak kabelky měním podle oblečení, aby s ním ladily

16. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát? 
Ve všední den nejčastěji vstávám v 6:10 a spát se snažím jít do půl druhé ráno (takže toho moc nenaspím). O víkendu a ve volných dnech vstávám co nejpozději, jsem totiž klasická sova, takže chodím spát pozdě a vstávám pozdě.

17. Jak často/kdy cvičíš?
Většinou v poslední době cvičím dvakrát až třikrát týdně (pilates, power plate a zumbu). Chtěla bych cvičit doma, ale nedonutím se :-(. A právě protože jsem sova, tak cvičím zásadně odpoledne.

18. Pravák/Levák?
Pravák.

19. Jak jsi vysoká?
180 cm. (ještě že se po mě nechce i váha :-D)

20. Kolika mluvíš jazyky?
Na tuhle otázku neumím odpovědět, protože opravdu mluvím jen česky, a to si troufám říct, že velice dobře :-D... Ale obecně se celkem dobře domluvím řecky (mám z ní i certifikát B), anglicky a italsky, dorozumím se i německy, ale k té bych se chtěla ještě víc vrátit a učila jsem se francouzsky, takže mám i pasivní znalost francouzštiny, jen se s ní sama moc nedomluvím. Což bych chtěla zlepšit. A díky románským jazykům se orientuji i ve španělštině a samozřejmě v ruštině.

21. Kolik máš zvířat?
Miluju zvířata, kdyby to šlo, tak mám doma menší ZOO, ale dřív mi v tom bránili rodiče, teď manžel :-). Vždy jsem měla morče, andulku a křečky. Ve 20 letech jsem konečně ukecala naše na psa, takže teď mám psa ve střídavé péči s mými rodiči a doma s manželem máme morče.

22. Jak často se "zdržuješ" na bloggeru?
 Vždy když jsem na internetu, tak koukám i na blogger, takže většinou každý den.

23. Čteš komentáře na blogu?
Jasně a ráda. Ono jich není zase tolik, bohužel, protože mám z každého komentáře radost, takže to není problém. Většinou se na ně snažím i reagovat

24. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?
Spíš si poznamenávám náměty na články, abych to nezapomněla.

25. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Název mého blogu není příliš originální. Chtěla jsem, aby z něj bylo poznat, že není jen o kosmetice, ale o všem, co mě zajímá a protože sleduji a komentuji i zahraniční blogy (např. řecké), tak jsem chtěla, aby byl název v angličtině. Proto „my world“

Žádné komentáře:

Okomentovat