sobota 18. ledna 2014

Lednové nákupy

Samozřejmě, že jsem nakupovala i první měsíc v roce. Částečně jsem využila nějakých slev, které jsem ani nenafocovala (kraťasy v M&S za 79,- a k tomu mé oblíbené bombarďákové kalhotky za pár korun, sukně v Camaieu, bunda v Lindexu, boty a pletená sukně v F&F, pletená sukně v Terranově,  něco v Tezenisu) a pak jsem samozřejmě kupovala kosmetiku. A tu také najdete v tomto článku, plus ještě úžasné chlupaté klapky na uši z manga, které se mi líbily už dřív a pak mi je zlevnili!
Klapky na uši z Manga, nosím je, pokud není taková zima na čepici, ale byla by mi zima na uši. Dlouho jsem si potřebovala koupit černé, které ještě nemám a navíc je super, že přes hlavu mají jen slabý "drátek". 

Péťa z LovelyHair říkala, že je tento nadlak super a dobře schne, tak jsem si řekla, že ho zkusím! Když už mi přestali vyrábět Better Than Gel Nails :-(. A tento korektor už mám, ale v tmavším odstínu 20, tak jsem si pořídila ještě 15, který je víc do růžova.

O odlakovači jsem už psala tady a co se týče nové rtěnky od Dermacolu, tak jsem neodolala pozitivním recenzím a jednu si taky pořídila. Jo, musím říct, že je moc příjemná a má sympatický tvar v místech nanášení.



V Marionnaud měli také docela velké slevy, já jsem si musela odnést něco z kosmetiky Hello Kitty - takže v mém košíku uvízlo ořezávátko a tvářenka (ta má navíc krásný název odstínu - Rome)

Oblíbila jsem si barevné tekuté linky, když jsem sháněla variantu těchto, měla jsem v ruce i tyto tyrkysové od Bourjois. Nakonec jsem si je ale koupila až teď ve slevě. Tedy, řeknu vám, ty drží! Ještě po odlíčení mám na pokožce náznak modré a opravdu odlíčit je fakt fuška!

Tyhle ubrousky mi vychválila paní pokladní. Víte, jak platíte a ony vám u pokladny ještě "vnucují" nějaké jejich výrobky, tak jsem se nechala přesvědčit ke koupi těchto odličovacích ubrousků, prý jsou skvělé, fakt fungují apod., tak na mě nefungují, odličují mi oči stejně blbě jako ty z Douglasu, ach jo.

Objevila jsem, že existují laky z kolekce OPI Greek Isles collection, což mě jako milovnici Řecka nenechalo vůbec chladnou. Jenže ta kolekce je někdy z roku 2004, alespoň to mi ukazuje internet, takže se už moc nedá sehnat. Já narazila na Parfums.cz na odstín Aphrodite's Pink Nightie a pak jsem jsi ještě pořídila odstín It's All Greek To Me.
It's All Greek To Me - Aphrodite's Pink Nightie


Tohle je můj miláček, odstín It's All Greek To Me
 

Žádné komentáře:

Okomentovat